roughedgescatchinthemind

ASK // ART PRINTS // SOCIETY6 // TSHIRTS // FASHION BLOG



Hi I'm Vanessa and I like tequila.

my face // wishlist // instagram // Vivid Apparel

rough-edges:

sup these are my new shades.They only cost £2 but they’re like Playboy or somethin, hollaaaaa’
tk maxx is the best.

lol remember summer last year when I was a pimp.

rough-edges:

sup these are my new shades.
They only cost £2 but they’re like Playboy or somethin, hollaaaaa’

tk maxx is the best.

lol remember summer last year when I was a pimp.


Nov 22nd at 8PM / tagged: gpoy. ring. bow. ribbon. leather. / 7 notes
Bought dis. Itz cute.
Also I kinda wanna show you the underwear I got because on further consideration it is actually really cute and I like it a lot, but I don’t think I’ll do that.

Bought dis. Itz cute.

Also I kinda wanna show you the underwear I got because on further consideration it is actually really cute and I like it a lot, but I don’t think I’ll do that.


Mini Topshop haul~

I got bored tonight and decided to treat myself cause I’ve been sick all week and if I hadn’t been I probably would have spent more on going out/socializing etc. anyway so :3 #anyexcuse

(Source: rough-edges)


Oct 7th at 1PM / tagged: im bored. gpoy. snood. bunny. ring. / 0 notes
Snood + Bunny Ring from ASOS.com
I have yet to show you the bracelet and top I also got~

Snood + Bunny Ring from ASOS.com

I have yet to show you the bracelet and top I also got~


I’m getting a bunny ring yay yay yay ^^~♥

I’m getting a bunny ring yay yay yay ^^~♥


I recently found this ring in my room. I have no idea where it came from.

I recently found this ring in my room. I have no idea where it came from.


Aug 14th at 6PM / via: ohitsderrick / op: dan-d / tagged: jewelry. lighter. ring. fashion. want. / 402 notes
eveisnep:

need

eveisnep:

need


Biker Chick by vessiecakes 
I made a polyvore of my “biker” outfit lolz~
These aren’t all exactly what I wore but close enough.

Biker Chick by vessiecakes 

I made a polyvore of my “biker” outfit lolz~

These aren’t all exactly what I wore but close enough.


<3

<3

(Source: urbangeisha)


Mar 23rd at 9PM / tagged: gpoy. blonde. me. panda. ring. boreddd. / 6 notes
i got ready at a glacial pace and I&#8217;m still too early. God damn my punctuality.
just chillin with my panda.

i got ready at a glacial pace and I’m still too early. God damn my punctuality.

just chillin with my panda.


Mar 22nd at 6PM / via: 112112ks / op: by-puredesire / tagged: ring. pretty. want. / 158 notes
my life will be incomplete until this is mine o__o ♥

my life will be incomplete until this is mine o__o ♥

(Source: by-puredesire)


Mar 2nd at 6PM / via: ianbrooks / op: ianbrooks / tagged: love. ring. connector ring. fashion. / 84 notes
ianbrooks:

“Love” Brass Knucks on sale at bigcartel.com
How embarrassed are you gonna be when you talk smack to the hooker and end up with “love” imprinted on your forehead in the morning? Try explaining that one to your co-workers.

Need diz for mah collection k.

ianbrooks:

“Love” Brass Knucks on sale at bigcartel.com

How embarrassed are you gonna be when you talk smack to the hooker and end up with “love” imprinted on your forehead in the morning? Try explaining that one to your co-workers.

Need diz for mah collection k.


I forgot to post the stuff I bought on Saturday hur hur. Some of the pics are meh cause I cbf really. Everything is from Republic, apart from the panda ring which is from Accessorize.

(Source: rough-edges)


so um i need this in my life.

so um i need this in my life.


    NEXT

buy posters and art prints